A szépség határtalan.

Felvidék Szépe

Interjú a Felvidék legszebb lányával, Balogh Viktóriával

2015. november 24. - Kász Attila

2015. Balogh Viktória éve, és nem kérdés, hogy Viki élete eddigi legpezsgőbb esztendőjén van túl, hiszen hivatalosan is Ő a Felvidék legszebb lánya.

A legszebbnek járó koronával nemcsak egy álom vált valóra, hanem beérte gyümölcsét az a sok munka és energia, amit Viki a szépségiparba fektetett. Akkor gondolni sem merte a nagykaposi, 24 esztendős, pénzügy szakos egyetemi hallgató, hogy mennyi izgalmas feladat vár rá királynőként. Többek közt erről is kérdeztem 2015. legszebb felvidéki lányát, Balogh Viktóriát. 

Amennyiben úgy érzed méltó utódja lennél Vikinek, kövesd a Felvidék Szépe verseny hivatalos Facebook oldalát a legfrissebb hírekért a jelentkezésről! 

11391428_1593257047592911_7265354986163229586_n_1.jpg

                                                                       Balogh Viktória

Tudatosan készültél, hogy egyszer szépségkirálynő leszel?

Nem mondanám tudatos felkészülésnek, persze nem mondom azt, hogy kislányként, mint majdnem minden másik barátnőm én is hercegnő szerettem volna lenni, szép ruhában, koronával a fejemen. Idővel ez a gyerekes álom teljesen enyhült, illetve el is tűnt. Gimis koromban jelentkeztem egy versenyre, ami a szlovákiai középiskolás lányokat szólította meg, ugyan ott koronát nem kaptam, de nagyon sok minden tanultam és sok sok élménnyel lettem gazdagabb - ez most már olyan távolinak tűnik.... Jött az egyetem, továbbra is jártam válogatásokra, majd bekerültem a Miss Szlovákia legszebb húsz lánya közé is, ellenben a szervezők nem nézték jó szemmel, hogy magyar vagyok, így végül nem is jutottam tovább. 

Majd mikor már letettem mindenről, rátaláltam a Felvidék Szépe versenyre, ami kifejezetten magyar lányokat célzott meg, rögtön gondoltam, hogy ez milyen jó kezdeményezés. Az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy elmegyek a válogatásra, mivel pont nálunk, Nagykaposon, tartották az első castingot. Őszintén, nem is számítottam rá, hogy bekerülök, arra pedig végképp nem, hogy meg is nyerem a versenyt. Nem görcsöltem rá, csak élvezni szerettem volna azt a sok csajos dolgot: fotózás, ruhapróbák, koreográfiaórák. Mindemellett nagyon örültem az új barátságoknak is. Kijelenthetem azt, hogy végképp nem tudatosan készültem arra, hogy a 2015-ös Felvidék Szépe versenyen enyém lesz a legszebb korona. 

 

Hogyan telt az elmúlt királynői éved?

Eléggé mozgalmas időszak volt ez az életemben, mivel nem sokkal a döntő után a Miss Universe Hungary egyik zsűritagja lettem, ami miatt többször is Budapestre kellett utaznom. Mivel épp a vizsgaidőszak ideje alatt volt a verseny, mondanom sem kell, hogy nem unatkoztam akkor egy percig se.  Nagyon sok emberrel ismerkedhettem meg aznap este, egy igazi élmeny volt!

Később a Martfeszten tartottunk Barthalos Andreával és Szabó Biankával előadást magáról a versenyről és az ott szerzett tapasztalatainkról. Nemrég, ősz elején pedig Ausztriába utaztunk a Felvidék Szépe  stábjával és a szépségverseny lányaival egy 4 napos naptárfotózásra és a Koka Wedding Design esküvői kollekciójának kampányát is ott fotóztuk. Gyönyörű helyeken jártunk, valamint a naptárfotózásnak köszönhetően kipróbálhattuk magunkat picibb extrémebb szituációkban is. Most újra gőzerővel a tanulmányaimra koncentrálok, ugyanis végzős vagyok az egyetemen, bízom benne, hogy tavasszal sikeresen diplomázom majd le. 

img_3959.JPG

                                    Szabó Bianka, Barthalos Andrea, Balogh Viktória, Király Evelin

Mi az az egy mérföldkő az elmúlt évből, amit kiemelnél?

Nem tudok egyetlen állomást kiemelni, próbálom mindenből megragadni a pozitív dolgokat, a negatívakból pedig tanulni. Mondhatnám, hogy az a pillanat, amikor a nevemet mondták ki a döntőn, és léphettem ki a reflektorfénybe, majd kaptam meg a koronát. Ez egy óriási sikerélmény volt, és persze, soha nem felejtem el. Tudni kell rólam, hogy sorsjegyen sem nyertem még, így ez volt a legelső efféle élményem. Talán sokkal fontosabb, hogy én is jobban megismertem magam, meg tudtam hol vannak a határaim, hogy ki tudok lépni a komfortzónámból,  és mi az,  amire képes vagyok, illetve mik a hátrányaim, milyen szituációkat nem tudok kezelni, miken kell még javítanom.

Ez egy nagyon jó visszaigazolás volt számomra is magammal szemben. 

 

Mit tanultál a versenytől?

Feljebb már említettem, sok mindent tanultam magamról. Ezen kívül pedig leginkább azt, hogy minden lehetséges, csak ne mi emeljünk magunk köre falakat, és ne zárkózzunk el a vágyainktól. Biztosan sikerülni fog, majd mikor a legkevésbé várod, és nem is számítasz rá.

img_4017.JPG

                                                                     Fotó: Katona Réka

Hogyan tervezed a jövőd? Mennyire tudod kihasználni, hogy te vagy Felvidék legszebb lánya a karriered építésében?

Konkrét terveim még nincsenek, elsődleges célom az egyetem sikeres befejezése - szeretnék a szakmámon belül elhelyezkedni. Nagyon sok terv és ötlet van a fejemben, de jelenleg van más, ami fontosabb. A 2016-os Felvidék Szépe verseny szervezésében is lesz némi szerepem, illetve további megjelenéseim.

Nem vagyok az a típus, aki úgy mutatkozik be: Balogh Viktória, Felvidék szépe, örvendek. Ha a karrierem a szépség- és a divatipar felé fog kanyarodni, szerintem lesz némi előnyöm, de mindenekelőtt a saját értékrendem szerint szeretnék élni, illetve azt képviselni, ami én vagyok. Tisztába vagyok vele, hogy a mai világban a szépség nem minden, sőt!

 

Mit üzennél a Felvidék Szépe 2016-os királynőjének?

Mindenekelőtt azt, hogy élvezze az egész felkészülést, a felkészítőtábor minden pillanatát, és  fotózásokat! Tényleg egy életre szóló élmeny lehet, ha majd Ő is úgy áll hozzá, mint én. Nagyon élveztem a tábort, huszonhárom évesen újra átéltem a természet iskola hangulatát, szobáról szobára szaladgálást éjszaka, hajnalig tartó beszélgetéseket, csacsogásokat. Kialakultak olyan barátságok, amiket a mai napig ápolunk, és ez egy másik nyeremény amit ez a verseny adhat, nem csak a királynőnek, de az összes lánynak.
A 2016-os királynőválasztáson bízom benne, hogy egy céltudatos, magabiztos, illemtudó, okos és természetes szépség fejére helyezhetem a Felvidék Szépének járó koronát! Természetesen fontos az alázatosság is, magam sem gondoltam volna, hogy mennyi helyzet megköveteli ezt a tulajdonságot. De mindenekelőtt fő a természetesség!


Hajrá csajok!;)

cb09fffa-2f0b-45d3-976a-0f52dc794aef.jpg

                                                                      Felvidék Szépe 2015

Kász Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://felvidekszepe.blog.hu/api/trackback/id/tr408091422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása